Ett adjö...

Hejdå Bysse.
Kom hem från Kalmar och den lilla adjömiddagen. God mat å det då va.....
Man fattar det nog inte, vet inte om hon fattar det heller. Ett år är ändå en ganska lång tid.

Ny vecka väntar med mera träningsvärk. Ridning och fotboll är inget för en otränad kropp men jag biter ihop och stapplar runt på jobbet så gott det går.
Det måste ju bli bättre nån gång. Vad fan kan man inte köpa motion på burk för? Orka....

Ska börja vara ledig lite i veckorna nu fram till O3:ans revision. Detta beror på att ett ledighetsförbud är infört under hela hösten och jag har massa atfk-timmar att ta ut så jag har inget annat val än att börja jobba halvtid. Usch för tvingad ledighet va? Tråkigt ;)

Vet inte hur många försök jag har gjort med svampplockningen...har dragit på mig pattstövlarna och gett mig ut i skogen men kommit hem tomhänt. Vart fan finns svampen??

Måste sova nu. Är ständigt trött.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0