Hur gör man?

Häromdagen kom den....den nya datorn. Nu är det slut med ctrl c och v bara för att få till ett mellanslag. Lovely.

Härmed skall jag börja skriva blogg. Mest för min egen skull (så säger alla) men faktum är att få personer kommer känna till den....vet inte ens om jag ska berätta det för nån än.
Host host, måste känna lite hur det känns först.

Det kanske inte dröjer så länge förrens det står på facebook. haua.blogg.se smaka på den hehe.


Häromdagen köpte jag ett par gummistövlar! Jag gillar skor, det vet ju alla...har massa skor, det vet ju alla. Men ett par gummistövlar har jag inte ägt sen jag hade tandställning.
Hittade ett par finfina med riktigt coolt mönster för det ska det ju vara nu. Vad jag inte visste var att mönstret i själva verket var pattar...bröst...lökar...ja ni vet. Pengarna för stövlarna gick till bröstcancerfonden och det har jag ingenting emot. Vad som stör mig var att jag inte såg det. Borde dom inte skyltat lite? Jag hade köpt dom ändå. Lite småkomiskt att jag gått runt med stövlar med bröst på utan att veta om det.
Tack Matilda.
300 spänn gick i alla fall till provrör och annat bra ha för forskningen.

Ridskolan väntar...pratar mer om det sen.


/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0