Inte så bra...

....på att uppdatera min blogg tydligen.

Det roliga är att jag går runt hela dagarna och tänker på saker som jag ska skriva i bloggen men längre än så blir det inte....vet ej varför.

Ska inte lova att jag ska skärpa mig heller för jag har nog med såna dära måsten i livet.
Måste träna, städa, ringa, maila, fixa och dona...listan är lång.

Idag skall jag vara med om ett farväl. Lilla pyret Bysse ska åka till USA ju. Kanske ses om ett halvår eller så liksom. Inte undra på att man hade mardrömmar inatt.
Fast mamma var inblandad i en dröm också....saknaden gör väl så att man drömmer sånt ibland. Och i drömmarna är ju allt som vanligt.
Vi pratade om barn och jag deklarerade att det är så otänkbart att jag skulle fixa två snorisar. Tänk att man ska iväg på kalas eller nåt och man lyckas klä på den ena ungen, sätter honom på golvet och börjar med nästa. När nästa är klar så får man börja om med den första för då har han hällt ut 20 000 legobitar på golvet samt klätt av sig igen. Där emellan ska man göra sig själv iordning...hello mjukisbyxor och tofs i håret.
Förstår alla mammor.

Vem pratar jag med egentligen, har ju inte läsare direkt men det kommer väl. Jo, kepa har ju fått adressen nu å det då va.....

Ska bege mig till kalmar strax for some skinkstek. Ska bli najs.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0