Några timmar kvar...

Nedräkning till jobbet. Semestern är över och plikten kallar.
Det känns helt ok...faktiskt. Hur ska det annars kännas? Jag har genomlevt nånting som många andra svenskar också har genomlevt. Eller lidit kanske.
Regn är ju helt ok....på hösten.

Men visst är det skönt att sova, göra vad man vill och bara vara. Äkta svenssonsemester. Bara 11 månader kvar då. *host*

Jag vet att OS är över men jag skrattade ganska mycket åt ett förslag på en ny gren till OS i London 2012. "Spring så långt du kan och orkar" heter den och går helt enkelt ut på att man släpper iväg en grupp löpare som ska springa för livet under hela tiden som OS håller på.
Det låter inte så kul när man skriver det så här men när dom sa det på radion skrattade jag ganska mycket....fast jag var väl trött.

Helgen har ägnats åt att inte göra nånting som vanligt. Tvättat, lagat mat och städat typ. Riktigt kvinnligt.
Fixat ridstövlar och hjälm =)
Helt sjukt ju.

Får se hur mycket jag orkar blogga nu när jag börjar jobba. Kommer knappast bli nån ny blondinbella....

/Haua

Kommentarer
Postat av: Fikakungen

Du vet ju vad man gör när det regnar...... FIKA!:)

2008-09-05 @ 01:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0