Stockholm mm....

Sista dagarna på semestern har jag spenderat i storstan. Lillasyster ska ju dra till usa ungefär 52 veckor och behövde visum för detta.
Det fixar man på ambassaden och det är jättebra om man har med sig passet vilket hon inte hade men det ordnade sig i alla fall annars hade resan varit förgäves.

Sthlm, my god vilken stad. Kom dit med stora förhoppningar men kom fram till att stressa runt där bland bilar och människor är inte min grej.
Jag fick inte ro att köpa en enda sak! Inte ens en grytlapp...ingenting!
Däremot kostade min shopping mig ändå 500 spänn då jag trots att jag la i pengar till parkeringen (typ 50 spänn) ändå fick en parkeringsbot på 450 kr. Fan vad nice! Tack, 500 spänn för ingenting fuckface! Ok, jag stod på en gata man inte fick stå på men det gjorde ju en massa andra också! Äsch...

När jag kom hem var jag så lessen så jag var tvungen att skicka efter ett par stövlar på nätet. Provade dom i sthlm men köpte dom aldrig...vet inte varför.

På tisdag börjar allvaret...då skall jag börja köra havremoped igen. Skitnervös fy fasen.

OS börjar lida mot sitt slut precis som min semester. Vad kommer jag sakna mest? Förmodligen OS. Semester i regn är överskattat, har fan liggsår efter att ha legat i soffan i en vecka nu och läst böcker.
Varför är mörkhyade så bra på att springa förrresten och varför är ryssarna skitbra på kula, spjut och höjdhopp typ? Gener?
Sverige är väl inte bra på nåt...eller jo, nån enstaka sport då och då. Fattar däremot inte hur nån som Erika som hoppade längdhopp i flera år utan att lyckas med nåt ändå är en "hyllad" idrottsstjärna? För att hon försökte då i så fall...tacka vet jag Kluft då.

Fan vad det regnar.

Later dudes.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0