Helg.

Med risk för att hela helgen skulle bli upp och ner så tog jag mina homeopattabletter i torsdags kväll.
Jobba gick jättebra och inga utbrott som låg på lur.

Fredagskvällen tillbringades i kolberga. Jättetrevlig tjejmiddag och jag skrattade så jag fick ont i magen. Kanske berodde lite på pillerna? Jag hade skrattat ändå men man kan ju vara långsökt.
Skönt med en tjejfest där allt inte handlar om vem som har blekast tänder, smalast midja eller dom nyaste jeansen. Jag finner inget nöje i såna tillställningar.
Detta kalas var långt ifrån sådant. Good.

Sen kom en lördag, Hanna låg på soffan hela dagen och sov i skift. Lyssnade på vinden som ven. Funderade över mitt liv. Jäkla piller.

Idag, söndag. Totalt jävla varnsinnig på allt. Om det gick skulle jag kasta porslin och välta möbler men det är ett sånt merjobb sen när man inte är arg längre och ska städa upp.
Pillerna fel hoppas jag annars ska jag söka hjälp imorgon.
Koffeinhög är jag också.

Skulle fixa med vinterdäcken idag. Jag ogillar stakt att vara beroende av andra människor. Nu var jag det idag och allt gick åt skogen.
Till mina cp-fälgar är det specialhylsa för att få bort dom. Har jag med den ut till nettodäck? Neeej. Där står folk med verktyg i händerna och ska fixa på vinterdäcken åt mig men går det? Neeej? Hade jag en aning om en sabla specialhylsa? Neeej.
Åkte hem igen. Med sommardäck på bilen och vinterdäck i bilen. Det sista jag sa innan jag åkte var att jag skulle sälja bilaset. Det sa jag till helt främmande karlar. Fan. Det är ju inte deras fel att jag inte kan nåt om min egen bil.
Helt förnedrad. Tjejer kan ju ta mig fan ingenting.

Jag har letat överallt efter en specialhylsa som jag inte ens vet hur den ser ut. Har sprungit runt i lägenheten samtidigt som dom säger på tv:n att snön är på väg. Åh!
Detta liv.

Lägger ut en bild på två små bäbisar. Mina bäbisar.





/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0