Hello world

jag lever. har ingen blogglust bara. känns som ett måste men sen kom jag på att det inte är det.

har genomlevt några veckors skiftgång på jobbet där dagar blir nätter och tvärt om. Har haft svårt att sova när jag har jobbat natt, det är ovanligt men jag har haft en stress i kroppen hela tiden att jag typ sover bort mitt liv. Men jag måste ju sova eftersom jag har varit vaken hela natten...hallå. Nattjobb kanske inte är nåt för mig.
Jag är varken kvällsmänniska eller morgonmänniska. Jobbar bäst runt lunch kanske?

En skön halloween har passerat, lite utgång med några flickor i fredags och film i lördags. Har varit hos mamma också utan att gråta. Blev lessen ändå när jag såg en ny grav brevid mamma, elsa som inte ens levde en dag. jävla värld.

höst är väl great? Mörker, kallt och tända ljus. Helt ok att äta massa godis också. Man kanske skulle försöka läsa en bok för en gång skull?

Har förresten provat på lite detox för mi arma kropp. Då får man inte dricka kaffe eller äta socker i stora mängder...så gick det med det.....dessutom fick jag sjukt ont i magen och utslag på armarna. Ska det vara så?

I fredags blev jag medveten om min åkomma igen. Vid alkoholintag, ingen speciell mängd, så börjar min käke hoppa ur led. Detta är väldigt obehagligt så när den gör det så får jag spasmer, jag ser säkert sjuk ut. I lördags var det inte bättre. Inne på maxi mitt i en konversation så rycker jag till och tar mig för kinden. Jag var inte alkoholpåverkad på maxi. Vad kan jag dra för slutsatser om detta?

jag- pappa, när jag dricker vin hoppar min käke ur led, vad ska jag göra??

pappa- hahahaha, det ska jag säga till Anders! Det låter ju helt sjukt.

jag- nej, säg inte till nån, fan!

pappa- ring en tandläkare, du behöver bettskena....


Idag är käken på plats men jag vågar knappt gäspa.

TV!

/haua



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0