Överlevare...

Jag kom hem från Ullared 4000 kr fattigare men med två hälsenor i behåll.
Åk det ni som aldrig varit där. Feel it, enjoy it, live it.
Det finns allt....utom hissgardiner som jag skulle ha.
Jag överlevde. Det är ingen lek.

Idag har jag jobbat över pga pengabrist. Jag har ett förstående arbete eller så vill ingen jobba helt enkelt.
Enda minuset med tisdagen var att jag missade ridningen. Ridflicka som man är nu för tiden. Men det kommer fler tisdagar.

Matilda, när ska jag komma och hälsa på och vart ska jag bo? Måste boka snarast!

Ikväll är det dags för nya homeopatpiller och nya vredesutbrott. Men jag har ju inte haft migrän i alla fall!

Detta var ett väldigt flummig inlägg, kan bero på att jag kollar på tv samtidigt. Felåt.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Matilda

4000, fi fan. Blir manga paket harborttagningskram det.

Kom nar du vill! Om du vill komma i mitten/slutet av Januari sa ar Mike och barnen i Washington ett par dagar med sitt basketlag. Annars ar nog Mars en bra manad. I Februari nan gang aker vi till Taho och aker skidor (hej brutna ben!) kan ju kolla vilka datum. Men Mars eller April eller Maj. For du ville val komma pa varen? Du/Ni far bo har i huset saklart! I det huset vi bor i, inte det pa andra sidan gatan. Du far min breda sang och jag sover pa en san dar stor uppblasbar dubbelsang tror jag. Ah, det loser sig. Har far du bo i alla fall! :)

2008-11-21 @ 02:00:23
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0