R.I.P

Igår somnade farmor in....omgiven av massa människor. Sina barn och barnbarn och en sköterska som är helt underbar som människa och som var väldigt delaktig under mammas sjukdomstid.
Jag är självklart jättelessen, men hon blev 91 år. Helt naturligt att somna in efter ett sånt långt liv. Farmor har levt 35 år utan farfar också....det var dags.
Nu blir det begravning igen och jag hoppas att jag inte får panik över synen i kyrkan, kistan, blommorna och stämningen.
Det får gå.

Hade tänkt umgås med Ida, en helkväll sådär men man blir lite ur balans när sånt här händer och mitt huvud håller på att gå i bitar av spänningshuvudvärken som kommer med en gång.
Ska ta en liten fik på måndag i alla fall och planera in en ny helg förhoppningsvis.

I fredags fick vi priset vi vann för bästa utklädnad under brännbollsturneringen i somras. En helkväll på JC med mat och jeansprovning och jeanshistoria mm. Kan rekomendera detta, vi invigde detta evenemang kan man säga och det var riktigt lyckat. Boka! Vinet flödar och personalen är kanontrevlig.

Pernilla från Nybro var här en sväng idag. Alltid lika trevligt, dock var hon utan man och barn men jag förstår att man vill vara lite för sig själv ibland också. Nästa gång blir det en sväng till Nybban ;)

stör mig på att framförhållningen vad det gäller tvättstugan är noll. Jag har ett aggresivt tvättberg som snart anfaller mig, det ska jag döda på tisdag. Suck.


/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0