En lyxdag

Jag har börjat ett nytt liv. Jag har aldrig tagit ledigt från jobbet om det inte har varit superviktigt. Jag är inte en krävande arbetare, jobbar och står i utan att klaga så mycket.

Trots att jag var hemma sjuk från jobbet förra veckan så tog jag ändå ledigt idag för att göra tjejgrejer.
Jag har tagit sovmorgon....ätit god frukost....varit på massage och ansiktsbehandling. Tjejigt eller vad?
Så jäkla gutt var det.

Sitter just nu i kalmar i ett gryt som tillhör min middlesister. Ok, hon e nyinflyttad här så jag har förståelse.
Har även hunnit med ikea, city gross och en visit på idas nya jobb media markt. Det stället måste vara heaven för pryltokiga, shit vad grejer.
Emme försöker impa på mig här med alla sina tvdosor och sladdar och högtalare. Problemet är att hon knappt vet vad hon håller på med så jag missar en massa idol. Är detta ett tjejhem? Det kan man inte tro med tanke på tekniken som finns här...

Jag har lyckats handla först och tänka sen...igen. Jag är så trött i min rygg, har typ aldrig varit nöjd med sängen så nu är en ny på g.
Vad ska hända med den gamla då? Slänga eller sälja? Chansade och la ut den på blocket och direkt ringde en man med utländskt påbrå och frågade "sista pris". Nejdu gosse, sa jag. Prutata och klart.
Han kom med frugan och hämtade den illa kvickt. Så vad ska man sova i då? Den nya sängen kommer ju imorgon....
Lösningen är en uppblåsbar mdrass från jysk som jag sover ännu sämre i men men...

Massösen sa att min rygg var bättre. Jag har gjort mina övningar. Och detta trots att jag sover på en scoutsäng.

Framöver kommer jag jobba lite natt, ovant men skönt hoppas jag. Bara man kan sova på dagarna.

tack för alla kommentarer! Anna, det skapas nya historier nästan varje natt. Men du skulle höra tinas, de slår mina ;)

Förresten, läs malin wollins blogg (fotbollsfrun) hon är så jäkla rolig, absolut min humor!

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anna L

hmhm... tjejkväll är ingen riktig ursäkt för att missa ridningen! fy dig! och så var det hoppning idag också ju.. & du hade ju haft flera dagar på dig att läsa på ;)

2008-09-30 @ 21:27:34
URL: http://etilya.bloggspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0