Gnällig?

Är jag det? Den enda feedbacken jag nånsin fått vad det gäller mitt skrivande, du är ju ganska gnällig.
Men läs inte då.

Så här följer ett väldigt glatt inlägg!

Jag är glad för att det är höst, nu kan jag elda upp alla tusen ljus jag köpt på mig under året.

Jag är glad för att mitt arbetsschema i oktober är helt underbart.

Jag är glad för att jag inom ett halvår med säkerthet kommer åka till syrran och Linda i USA.

Jag är glad för resan till Malmö med middlesister och spänd inför vårt lilla event på torget. Och hello kusiner!

Jag är glad för att jag får lön varje månad och slipper arbetsförnedringen.

Alltså, listan kan göras lång. Jag kan gå in på detaljer....som att jag blir glad när mjölken i kylskåpet inte har gått ut när man som bäst behöver den eller bilen startar varje gång jag vill det.

Ska försöka vara lite happy. Har inte så mycket att klaga på egentligen. Bara sura vardagsbekymmer som alla andra också har så vem är intresserad av det egentligen?

Skönt med helg ju. Var hemma från jobbet igår och det händer sällan....en gång gick jag till jobbet och svimmade efter en halvtimme. Har alltid haft svårt att avgöra när man bör vara hemma. Igår var jag hemma för mitt huvud håller på att gå sönder. Kanske bihålorna?

Är det så att man bearbetar saker i sömnen? I så fall är jag ju ganska störd med tanke på hur aktiv jag är på nätterna. En riktig snackpåse och en fantastisk atlet.
Men allt jag gör gör jag av omtanke. Ska jag rädda världen så gör jag det för ER skull. Fattar såklart att jag är skitjobbig att sova med och att man blir rädd. MEN....jag vet en som är värre. Pappas tjej Tina. En helt anna klass än mig, läskigare ögon, sjukare drömmar och dessutom kommer hon inte ihåg nånting. Det gör jag i alla fall.
We are freaks.

/Haua



Kommentarer
Postat av: Gnällspik

Nja, alltså jag sa att du va lite gnällig, att det märks att du kommer från småland, sa ju att det inte va illa menat, men verkar som du tog rätt illa vid dig då du skriver ett helt inlägg om det.

Förlåt, ska väl inte läsa din blogg da.



Ha det.



/Gnällspiken

2008-09-27 @ 11:46:43
Postat av: Anna

Garv, du är rolig, det där med snackpåse och fantastisk atlet var en mycket levande beskrivning, kan verkligen se det framför mig, de där historierna som vi var lyckliga nog att få ta det av ;) Kram!

2008-09-27 @ 21:45:08
URL: http://etilya.bloggspace.se
Postat av: Bysse

Tycker det dar med inom ett halvar later jattebra! :)

Fint av dig att du raddar varlden for var skull, att du sen ser stora hal i vaggen och Spice Girls uppradade ar ju bara en bonus for din egen del. Undrar hur du skulle bli om du fick medicin som man hallucinerar av...

2008-09-28 @ 06:10:24
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0