Ont, det gör ont....

Sitter och känner efter och vill nog påstå att lårkakan jag har inte känns så rolig. Var av nån anledning med i elajos korplag i måndags (det var kris med folk och jag funkar som utfyllnad)
Skitrolig match som vi vann men ack och ve när en man twice my size sprang rakt in i mitt lår så jag flög omkull som en vante.
Aj.
Hade sjukt ont i benet sen och det släpper inte. Snacka om att offra sig.

Sen hade jag ju ridningen igår där mina spagettiben får jobba en del.....rida lätt gott folk är ganska påfrestande. Fick en snäll kuse som hette Cilla och jag var helt omringad av små tjejer som vill hjälpa till med det ena och det andra.
Av nån anledning dras små barn till mig och vill prata om allt mellan himmel och jord. Mest saker som hur lång jag är eller hur gammal jag är eller vart jag bor osv.....sött.
Vi red över bommar i alla fall och det var helt ok men jag tycker lite synd om hästarna. Det känns som att dom är så uttråkade =/

En småkomisk sak som hände i somras när matilda och jag var och badade i utsläppet en kväll var att ett gäng småpojkar började kasta stenar på oss. Alltså inte på oss utan sådär diskret brevid bara för att få kontakt. Sen simmade en modig kille fram till oss och frågade vad vi gjorde....eh, vi badar typ?
Haha, sen kom alla frågor som tex vart vi bodde och dom frågar mig om jag har egen lägenhet. Jadu, inte bor jag hemma hos päronen i alla fall.....herregud. Jag ville bara hålla för näsan och försvinna i dom starka strömmarna.
Jag frågade matilda sen om dom raggade eller va fasen det skulle föreställa.....

Ska vara lite ledig några dar nu....ska bli hur skönt som helst. Vet dock inte vad jag ska hitta på än men det är skönt att bara vara...

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har hittat hit så nu går du inte säker mer ;P

2008-09-05 @ 19:16:31
URL: http://etilya.bloggspace.se
Postat av: Bysse

fin design bloggen har fatt, kan tanka mig att kepa ligger bakom det hela :)

tack for att du alltid svarar nar man ringer sa att jag kan grata av mig.

2008-09-11 @ 20:31:46
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0