Yo, feel the flow....

Varför ska jag ha en blogg egentligen. Är ju helt värdelös på att uppdatera, det blir som en ständig ångest på kvällarna när jag ska sova.....shit, min blogg. Har inte skrivit, borde skriva....måste skriva.....hoppas inte allt för många läser den. Jag vet några som är glada att den finns i alla fall =)

Är precis hemkommen från ringhals på västkusten. Har varit där i några dagar på studiebesök....eller tjänsteresa kan man kalla det. Fan vad flott det låter. Hotell, hyrbil och hela kitet. Inte min stil men mångas vardag.
Kul att se lite annat och träffa en massa goa arbetskamrater som för tillfället jobbar därborta.

Är ju jättebesviken eftersom pulsprojektet på jobbet är skjutet på framtiden. Vad hände med min underbara höst?? Skiftet, ledigheten och en massa annat bara brann inne känns det som. Jag är på allvar riktigt besviken för det känns så tomt trots att jag inte ens är arbetslös. Lider med alla som hoppat av skola, sagt upp sig från jobb osv bara för att satsa på detta. Sen blir det inte ens av.....SUCK.
Men en liten sväng fick jag ändå gå ner till 3:an...vet inte hur mitt schema ser ut än men lite annat än dagtid blir det väl.

Hoppas att allt ordnar sig för bysse....har fått en del ledsna samtal nu i några dagar. Man är ganska hjälplös här hemma...snart drar jag fan dit!

Hepp, hepp...ikväll är det fest och imorrn blir det sova av.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Bysse

Jag mar lite battre, men kanner mig fortfarande yr och har borjat fa ont i halsen ocksa. Ar typ svullen i halsen tror jag.. Far nog ta mig till doktorn imon om det inte ar battre.

Saknar dig! Puss och kram

2008-09-14 @ 22:33:07
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Bysse

Du ar vardelos pa att uppdatera!

Mia och Klas halsade till dig, dom skickade ett grattismail idag till mig :) Dom undrade hur det var med dig, att dom inte hade hort nat fran dig pa lange men jag sa att allt var bra. Att du tyckte det var trist det som hande pa jobbet bara...

Puss och Kram

2008-09-18 @ 03:37:38
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0