Det som göms i snö....

Fick för mig att det var dags att se om bohaget.

Nånstans härstammar jag från hamstersläktet, så måste det vara. Hur ska jag annars kunna förklara min samlarmani?
Min "bra att ha teori"
Tur att jag inte äger ett garage än...det skulle vara fullt av diverse så "himla bra att ha" saker.


Jamen...är det HÄR alla 473 hårspännen ligger som jag köpt i Ullared??
Bra!
Jag vet att jag köper nya nästa gång jag åker dit.
Dessa på bilden hittade jag när jag städade ett skåp.
Jag VET att jag har fler paket på andra ställen.


Eh, jag vet att jag har två ögon på ETT huvud men dessa 43 par kommer jag definitivt att glassa runt i nån gång.....
Jag har aldrig slängt ett par solglasögon...de äldsta i denna hög köpte jag när jag var 12 år och skulle till England på klassresa....Ganska stört.

Skomanin kommer inte visas idag...ej heller väskmanin....dessa projekt kräver plats och definitivt ork att ta fram.

Men fan vad kul det är att handla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj jisses Hanna! Ta dig i kragen! Vad skaaa du med alla de där solglasögonen till? Ett tips är att om du slänger mer och ofta så kanske du faktiskt har behov av prylarna du köpet också och kan skylla på det :) Kram!

2009-04-03 @ 12:13:23
Postat av: Bysse

diggar dom runda elton john solbrillorna!

du borde be kepa hjalpa dig andra ditt vintertema pa bloggen kanske?

eller vanta, det ar fortfarande snoslask i sverige va? och horde talas om att mer sno skulle komma mohahaha...

2009-04-04 @ 20:56:30
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0