Uppdrag.

Jag hade en "hårkund" inbokad i fredags. Hon skulle på oscarsgalan och ville ha lite glitter och glamour så hon mailade mig och frågade om jag kunde sätta upp hennes hår.
Sure!

Här är resultatet:

Hoppas det är ok för henne att jag lägger ut bilden...

Igår när solen sken som mest så låg jag inne...jag låg inne hela dagen och gick ur sängen 17.15 ungefär...
Idag när man är lite piggare och tänkte ta en promenad med en vän, skiner solen då? Näe...

Funderar på att dra fram alla mina skor idag, räkna dom, slänga några och sen ta ett kort. Men bara om jag orkar. Det är ju rätt väder för en sån grej idag *butter*

Har äntligen skaffat mig e-legitimation och kollat upp min skatt.
Det blir pengar på kontot även i år! :)
Ska bara lyckas med en del finurliga avdrag också....allt för att retas.

Nu blir det städning av trapphus, yes.

/Haua


Jossan, den enda jag känner som gillar att fylla år....

Kommentarer
Postat av: Ida

Mår du inte bra stumpan?

jag var ledig i helgen, hur skönt som helst! Fast idag har jag bara bråkat med Tele2 & försökt förstå mig på hur Kalmarhem fungerar... helt utan framgång!

2009-04-06 @ 09:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0