Dagens schema.

Klippning! Äntligen! Ska snart gå och skämmas över mitt ris på huvudet.
Ska bli skönt att bli av med tussarna.

Har kommit på att jag gärna säger till folk att jag ska klippa mig. Varför? Förmodligen för att jag vill ha åsikter om hur jag ska ha håret.
Alla blir alltid lika besvikna när man kommer i samma friss fast 3 cm kortare.

Svart hår och tuppis?

Sen drar jag till Nybro och hälsar på Pernilla som har en bebis i magen igen. Ska bli kul att se henne, magen har vuxit massor.
Ska slå två flugor i en smäll och åka till överskottsbolaget och köpa ett strykjärn. Igår när jag strök kom rostvatten ur mitt järn, det blev jättefint på mina nytvättade vita skjorta.

När jag skulle bygga ihop mitt skoskåp kom jag väl typ ingenstans. Allt ligger utspritt i lägenheten för jag har ingen stjärnskruvmejsel.
Dags att börja skaffa sig en gedigen verktygslåda för framtida mek och projekt.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hoppas det blev 50/50 svart och rosa haha :)

2009-08-24 @ 17:18:10
Postat av: Nilla

Tack för igår! Härligt nu kan jag ju följa dina dagar:-)/Kram.

2009-08-25 @ 07:31:40
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Kepa

Skoskåp? hahaha är det en kontainer då eller?

2009-08-28 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0