En surmus...

Inte jag. Tvärtom!

I veckan begav jag mig till Öland, Djupvik närmare bestämt. Hade date med Anna, Johan och Veronica. Vi hade biljetter till Sunny Stand Up på strand i Borgholm.
Det var riktigt nice, en väldigt lyckad kväll! Magmusklerna fick sig en omgång. Henrik Schyffert drev rätt friskt med ölänningar, christer sjögren och en massa annat. Såå bra.

Det var ju såklart kändistätt denna kväll och Anna får syn på vår gemensamma idol fotbollsfrun. Tönt som jag är så bara måste jag ha ett kort på henne!
Hon är ju så rolig.

Jag stegar fram med Anna i släptåg och vevve är beredd med kameran....allt gick bra. Förrutom att hon var sååå le. Kanske på oss, kanske på sitt sällskap eller kanske på sin fotbollsspelande sambo vad vet jag.
En liten besvikelse.

Alla har ju dåliga dagar.

Hoppas inte detta är början till ett bloggkrig. den där kvinnan är ju vassare än ett knivställ i sina kommentarer. Hua.

Två glada, en besvärad.

Tack Anna, Johan och Vevve för en trevlig afton :O)

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja jisses... Tack själv Haua! :) kram!

2009-08-03 @ 15:32:18
Postat av: Matilda

skenet bedrar, jag visste att man inte kan lita pa bloggare!

2009-08-03 @ 20:41:11
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0