I kräftans tecken...

Årets första kräftskiva gick av stapeln igår. Johan toan och Anna panna i k-berg. Det var himmlans väldigt trevlig, massor av kräftor och massor av trevliga människor!
OKG folk och SAFT folk.

Stan är så liten. Eller har jag haft många jobb.

Bästa på hela kvällen är när Johan får en present av före detta kollegor. Ett vackert halsband med ett mindre vackert hängsmycke.
På långt håll såg man inte vad det var....men vid en närmare titt kunde man se att det var den äckligaste nageln i mannaminne, nu hängades i en silverkedja.
Ägaren till nageln hade tappat den på krogen och den blev tillvara tagen. HERREGUD vad sjukt.
Nageln var gul, rugglig och lång och tillhörde en gång i tiden en homosexuell.

Här vilar nageln i Johans ansikte då det är problem att få på halsbandet....

Sjukt kul hahahahahaha!

Åt nästan ett kg kräftor själv. Men det är ju mycket jobb för lite mat.

Min hög. Nej, jag tömmer inte kräfthjärna.

En väldigt trevlig afton med mycket skratt och ingen gråt.

Jag har mått som jag har förtjänat idag men ändå lyckats dammsuga, stryka tvätt och städa trapphuset.
Jodå, man kan om man vill.

Tack Anna och johan :)


Jag gillar min nya kamera a lot!

Och igår slarvade jag bort 500 kr. Ogillas! Lika bra att låtsas att man hade kul för den pengen....

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anna & Johan

Tack själv Hannapanna! :)

2009-08-23 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0