Kontakt.

Idag fick jag ett sms. Inget konstigt med det. Dom trillar ju in ibland.

Det var från PAPPA MOBIL

vad gör du

Det knöt sig i magen. han KAN inte messa, ber alltid om hjälp. Nu sitter han och knåpar ihop ett sådant mess. Jag var helt säker på att det hade hänt nåt.

inget, vilar lite.
har det hänt nåt?

svar inom en minut.

nej allt är ok

Men lilla pappa. Inte är han väl uttråkad och sitter och messar?

Du har aldrig messat mig innan. Du kan ringa om du vill

Jag vet ju hur ansträngande det är för honom att få till två ord.

har inga pengar på kortet

Pappa=Fjortis.

Men undrar vad han ville egentligen?

Han övade sa han.....puh.


Storfiskaren

/Haua

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe... Thomas din stackare, tycker Hanna hackar lite väl på dig här i bloggen! :)

2009-08-22 @ 19:12:07
URL: http://www.vinterflickan.se
Postat av: haua

men farsan balooo e min idol :)

2009-08-23 @ 13:54:08
URL: http://haua.blogg.se/
Postat av: thomas

du måste väl ha roligare saker att skriva om, än att narras med din åldriga far.

2009-08-25 @ 15:51:59
Postat av: Matilda

Haha, låter precis som min far det där :D

2009-09-19 @ 13:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0