Mina diadem...

Inatt drömde jag att det hängde en massa diadem på en ventilationstrumma i hallen. Där hängde dom ju bra tyckte jag.

Sen upptäcker jag att ventilationstrumman börjar vidga sig och diademen spjärnar för sina liv. Vilken sekund som helst knäcks dom allihop. Diademen med rosetter och blommor i fina färger.

Vad gör jag då?

Jag hoppar ur sängen så katterna flyger åt varsitt håll, sen tar jag av mig trosorna och springer som en gasell ut i hallen och ska rädda diademen.
Där står jag i hallen med baken bar och vaknar till liv.
Varför det var logiskt att springa ut i hallen utan trosor vet jag inte men för stunden var det helt rätt.

Sen gick jag skamsen tillbaka till sängen...

/Haua

Kommentarer
Postat av: Fikakungen

Haha ibland vore de intressant om de gick å kolla vad som händer i "vissas" huvuden..... el sitta som en fluga på väggen i ditt liv... inte för att du springer med rumpan bar (kommer du/ni ihåg pråmen/krogen med de namnet???) då utan för att dina stolligheter ibland saknar gränser hahaha kram på dig!

2009-08-17 @ 13:34:57
Postat av: Anna

Haha, så roligt!! Ja jisses vad du lyckas få till det :) Kram!

2009-08-17 @ 21:50:13
Postat av: Helena

skojar du med mig, sprang du ut i hallen utan trosor på riktigt??? garvar som fleen...tihi



Jo kom hit så kan vi rida på fjordsen, så kul det skulle vara! Var bor du? oskarshamn? kjams H

2009-08-17 @ 23:07:39
URL: http://hel.bloggagratis.se
Postat av: haua

Alla som tycker jag ska söka hjälp räck upp en hand.



Jaa, helena...jag bor i Åskeshamn! Inte så långt från Högsby! :)

2009-08-18 @ 12:20:20
URL: http://haua.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker du ska leta upp en producent istället för att söka hjälp! Vore tråkigt att slippa höra dessa tokigheter... :-) Puss & Kram!

2009-08-18 @ 21:02:30
Postat av: Fikakungen

Hmm du vet den där boken om ditt liv som har nämnts förut känns mer å mer som en lysande ide! sök INTE hjälp :)

2009-08-19 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0