Adjö?

Idag ringde idolen pappa till jobbet. Det gör han väldigt sällan ska tilläggas. Bara om det gäller fara och färde eller annat viktigt som tex hur många paket han ska få när han fyller år.

-Jaa, tänkte bara ringa och säga adjö och tacka för den här tiden.

-Eh, jaha. Vad då? Vad menar du?

Han ska utomlands med utvisade tjyvar (pappas uttryck) och jag trodde att hot låg över familjen, att det var skarpt läge liksom.

-Nää, du vet, jag ska ta influensasprutan nu. Vet i fan om man överlever det alltså. Hej då lille Haua.

Jag är omgiven av karlar på jobbet som har tagit sprutan och den ena har mer ont i armen än den andra. Men ingen har än så länge sagt adjö så här formellt.

Pappa vann. Igen.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Fikakungen

Haha din far verkar va en skön lirare (jo jag vet att han läser här...)

2009-12-04 @ 22:39:29
Postat av: Emme

Mr Fikakung nu har du väckt dom döda.

2009-12-05 @ 12:11:38
Postat av: Ida

hehe, Tompa förnekar sig inte :)

2009-12-06 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0