Idas överraskning.

Jag fick igår veta att Idas lilla fotoprojekt som jag ställde upp på för ett tag sen kan få en fortsättning. Hon har valt ut en bild på mig, skickat in den till en tidning. Som hon uttryckte det så finns det inte en chans i helvete att hon kommer med men OM hon gör det så blir jag tryckt i tidningen fotosidan magasin och i bästa fall på framsidan.

Hoppas ni där ute blir stolta när ni ser mig i pressbyråns hyllor. Jag är nämligen naken.

Kanske tur att det finns ett ord som heter helvete och ett ord som heter OM.

Väntar med spänning....!!

/Haua

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, vore riktigt gutt om den kom med, om inte annat för att se dig huka förbi pressbyrån, hehe :)

2009-12-20 @ 21:30:23
URL: http://sotartorpet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0