Ungefär så här...


-Hörde du att tomten strejkar i år?
-Hahahahaha, tror jag inte ett dugg på. Jag har beställt ett D&G armband. Faktiskt. Har fått klartecken att det liksom är på väg typ.
-Tomten finns inte. Det är sååååå passé.


-Uuuouuo, lyssna inte nu små barn. Tomten finns. Peace på det!

Jag grät ändå och danskungen spärrade upp ögonen av ren fasa för uteblivna klappar. Ska det inte bli en fröjdefull jul? Inget kul?


-Hejsan, Ägget här. Tänkte bara kolla hur det ligger till med tomteriet i år. Visseligen är jag julhatare men jag har vänner som grinar pga illasinnade rykten. Såå..kommer du i år eller?
-Psst, fråga om armbandet...


-Han sa att han visst kommer tomta för oss. Du behöver inte orora dig Emski. Tomten och jag är tajta, jävligt skön snubbe.
-Jag tror JTB driver med oss. Typiskt hans humor ju. Han sa samma sak om påskharen. Jag som älskar påskägg.



Fniss, fniss, fniss!


-Åh LYCKA. Hörde du? Tomten kommer! Ägget har räddat julen!

Klackarna i taket!


-Hahahaha, ni är ju så lättlurade! Jag är ta mig tusan roligare än DJ Peter.
-Hihihihihoohoho, tomten är ingen svikare, säger en lättad Victoria.


-Allvarligt JTB, du behöver inte mer. Inga mer snaps! Du är ju mätt som en plätt och full som en kastrull. Skämtar om tomten gör man inte. LÄGG AV. Gå på toa eller nåt!

In kommer rävgiftet. För ovana julbordsfirare säger vi, prova INTE detta hemma. Denna gröna sörja är endast till för partyrävar. Sen kan man rensa avlopp med det också.


-Kyss mig nånstans där solen inte skiner. Jag tänker ta TVÅ! Ingen fara, hälften kommer fastna i min mustasch. SMACK! Töntar som inte tål tomteskämt!


Detta var en tiondel av julbordet. Trevligt var det!

/Haua






Kommentarer
Postat av: Ida

Verkar ha varit livat :)

2009-12-12 @ 20:17:04
Postat av: Loppan

ni får göra Janne uppmärksam att det e ok att han inte kan hänga med i erat tempo, han är ju faktiskt inte ung längre stackarn.

2009-12-12 @ 21:30:01
Postat av: Emski

Haha, Haua du e bara bäst! Vad bra du summerade kvällen, precis så var d! I looove påskägg:) Å tack för ännu ett lyckat julbord!

2009-12-14 @ 22:42:28
Postat av: Tilly

Abubuhuubuuu... Tycka synd om Jan! Trodde lite högre om dig Loppan... Han sväljer ju själv för bövelen!

2009-12-16 @ 20:05:10
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0