Vad ska hända?

Det snurrar för fullt i det lilla tankekontoret. Kanske inte är min grej att vara ledig trots allt. Allt blir så verkligt, verkligheten man lever i.

I kropp och själ finns just nu noll energi. Vad beror det på? Ska försöka läsa lite inför kommande studier och vill bara tjuta.
Sådär "alltärjobbigtjustnulåtmigva"

Skapar man sin egen lycka verkligen? Jag tror inte så. Visst kan man sitta hemma och fantisera ihop ett liv, hur man vill att det ska vara.
Men sen kommer man till biten där det gäller att påverka andra människor. Du kan ju aldrig syra en annan människa.
Slump och öde tror jag är styrande. Sen kan en viss del styras av mig som person men det är inte alltid det räcker.

Det som händer det händer. Min högsta önskan idag och i detta nu är att jag slapp känna nånting över huvudtaget.

Att jag bara får vara. Helst en zombie. Utan hjärna.


En dag i taget gott folk, en dag i taget.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag känner likadant =( Jä-la skit när det hjärnan går på högvarv men man inte blir klokare. Var e den där off-knappen?????

Man får trösta sig med att det löser sig, sa han som sket i vasken ;D

Massa kramar på dig!!!

2009-12-29 @ 18:42:04
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig vännen :)



Är det något speciellt du går & grubblar över, du vet jag är aldrig längre en ett samtal bort om du vill prata... Kram på dig...

2009-12-29 @ 20:34:25
Postat av: Fikakungen

Du vet vad som alltid hjälper... några timmar fika!

2009-12-30 @ 22:26:33
Postat av: Moster Mia

Lilla gumman - visst känns det som om man inte orkar vara ibland. Särskilt när man (som du) har jubbat mycket och sedan blir ledig en längre period. Kroppen behöver nog bara va ett tag - måste återhämta sig. Klas och jag har legat på soffan i flera dagar och läst bok eller sovit (fast vi är ju gamla). Vad hittar du på ikväll? Hoppas att du får det bra trots trötthet och matthet. Har du inget för dej så vet du att Erikssons i A-bro har alltid dörren öppen. Puss & Kram Mia & Co

2009-12-31 @ 16:41:01
Postat av: Mia

Va bra Hanna - du har tagit bort det där eländet med konstiga ord när man skriver kommentarerna!!!! Genast lättare för mej (och pappsen) att svara ...

Kram igen

Mia

2009-12-31 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0