Tick tack

Jaha, då har man påbörjat sitt 30:e år. Det sa en gammal man till mig på jobbet i alla fall...
Måste smaka lite på den saken tror jag. Varför vill ingen bli gammal? Förrutom en vän till mig som längtar tills hon blir pensionär och kan läsa böcker hela dagarna och greja i trädgården...

Min födelsedag var jättebra med en massa gratulationer från alla håll. Fick en ny mobil (behövligt) och jättefina blommor som syssling arrangerat. Tack pia och anders som faktiskt sjöng för mig i telefonen och till och med ringde fel innan och sjöng för nån helt annan...Tack alles!
På kvällen var jag på ett väldigt trevligt vuxenkalas hos en vän och sen blev det staden i sväng som avslutning.
Ikväll blir det lite kalas och även imorgon då far och syster ska komma upp och äta pizza.

Halelujamoment:
Visade leg på systemet i veckan...måtte det hålla i sig....

Nu är det problem bakom ryggen.

/Haua


Presenter!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, men e äldrig äldre än vad man känner sig!=)

Hoppas dagen var bra, det lät den som iaf & kvällen me!=)

Fin arr.grupp du fick!

& en likadan tele som min?!Fast min e röd/vit =p

Himlans bra & nöjd, & ja då vet du ju vad det innebär ;)

Ha de gutt!Nu e de snart melodifestival!

Krams!

2009-02-28 @ 19:17:29
URL: http://www.hundbusar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0