Foljande galler....

Ha fostalse for att vissa svenska bokstaver saknas.
rubriker kan ju fa helt andra meningar bara for det=)

Jag ar i alla fall framme hos syster i san Jose utanfor San Francisco!
Att ta sig hit tog ju sin lilla stund, bara sadar 21 timmar.
Jag har lyft och landat 6 ggr hittills och fler ska det bli!

Det ar ju anda nat speciellt med att resa....alla dessa manniskor som omringar dig konstant.
Alla knappisar, alla varldsvana och alla ovana nervosa som fragar om allting.

Resan borjade nere i malmo dar kusinerna bor. Man har alltid full service nar man kommer dit. Skjuts, mat, sovrum och goda rad.
Lisa hamtade mig och vi begav oss mot Anders lagenhet. Dar vantade en oppen dorr och ett fejkat inbott eller vad man nu ska kalla det? Polishumor?
Jag var for upptagen att se att dorren till lagenheten var oppen och lisa smog in och tog skohornet i naven i fall nan var dar inne. Sen hoppar anders och van fram i trapphuset och skrammer oss.
Haha, nu har jag i alla fall traffat anders=)

Sen har jag besokt kopenhamn, London. Los Angeles och slutligen San Francisco. Man hinner mycket pa en dag!

I LA kom nan form av kandis gaende, det sag man pa alla paparazzi som kryllade dar....men vem han var...ingen aning? Aldrig sett karln forut.
Han kom vid min sakerhetsinpassage och jag tabbade mig och la mitt boardingpass genom rontgen. Darfor blev jag staende mitt i alla rabalder och fotoblixtar och jag ber till gud att jag inte kommer med i nan skvallerblaska haha.
Ge mig en chans lksom...hur snygg ar man efter 18 timmar pa resande fot??

Idag blir det san francisco och lite shopping...tankte att det ar lika bra att ge sig in i leken med en gang!

Idag borjade matildas helvete...jag vaknade kl 6 och var jattepigg. Varfor gor man inte det hemma?

Nu ska jag ata frulle...formodligen nat med jordnotssmor pa, jam jam.

Det blir nog inte sa mycket inlagg pa denna blogg, dumt att dubbelskriva jue!

Kolla istallet resdagboken.se och sok pa haua

/Haua

Kommentarer
Postat av: Ida

BAJSHANNA!!!!!!

Varför har du inte sagt ett pip om att du har en blogg?!

2009-01-19 @ 22:39:12
URL: http://www.vinterflickan.se
Postat av: iivii

Gillade inte resedagboken lika mycket som denna bloggen, det är lättare att läsa här, istället för att klicka 110ggr och så har du inte lagt upp bilder på Hawaii eller syster yster i resedagboken!



För övrigt ska det bli roligt att följa Haua on the go...

2009-01-20 @ 19:26:45
URL: http://captainiivii.blogg.se/
Postat av: JTB

Hejsan LSGR!

Vi saknar dig på jobbet så det är dags att komma hem till okg nu! NU!!!



Hoppas du hade samma schyssta "stass" på dig när du mötte paparazzis som när du blev intervjuad av tv4. =D

2009-01-23 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0