Jag är här.

Det dåliga samvete är blandat med glada känslor över att jag är saknad.
Jag har inte tagit sommarlov therese, bara vilat lite!

Mycket har hänt sen sist jag skrev, väldigt mycket.

Kim och jag ska flytta isär. Detta projekt tar väldigt mycket av min tid men framför allt har jag funderat, gråtit, varit arg, upprörd, nedstämd you name it.
I det tillstånd jag har befunnit mig har det varit helt omöjligt att skriva ett vanligt "Hanna" inlägg. Ni hade märkt direkt att jag hade spelat, det hade inte blivit bra.

Hur som helst, jag mår bra. Allt kommer bli bra på ett eller annat sätt. Nu går jag ut med detta i bloggen och det känns helt ok. Väldigt få har känt till vad som händer, jag vill inte att några vänner ska känna sig "icke informerade". Jag har valt att inte prata om det bara. Men nu vet ni.
Det som händer anser jag är oundvikligt.

Nog om det.

Ska bli bättre med mina inlägg, så fort jag är haua igen :)

/Haua

Jag har bloggläsare som saknar mig....coolt.

Kommentarer
Postat av: Fikakungen

Men vännen! du vet vart vi finns... anytime! kramar!

2009-07-02 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0