Nytt beroende...

...är plopp saltlakrits.
Hur god som helst, äter en om dagen (minst)
Kan det vara pga likheten med laktitsshots som jag gillar det a lot? Tror så...

Sitter just nu och kollar på "färjan". Får ju genast en hel del roliga minnen från min tripp med ISS förra året.
My god.
Man lärde känna en hel del nya sidor hos folk, både bra och dåliga.
Det är onekligen ett flytande fyllekalas. Som tjurar på grönbete lämnar alla vettet på land och super skallen i bitar som att det inte fanns någon morgondag....
Jag vill inte ens veta vad heltäckningsmattorna i skrikigt mönster har stått ut med. Dom "ser" rena ut men gud vet om dom inte kryper iväg av sig själva snart....
Programmet är underhållande mycket beroende på att jag har sett spektaklet.
Jag skulle råda alla att åka innan dom dissar det helt...det blir ju vad man gör det till.
Jag hade många förutfattade åsikter innan men allt stämde ju inte. Tvärtom blev jag positivt överraskad....!

Idag har jag varit på teori på ridskolan.
Det var jag, Anna x 2 och sen en massa barn. (några vuxna till men men)
Ett barn var oerhört drygt om man får säga så.
En liten pojk med spagettikropp med världens självförtroende och en sjuhellskottas massa åsikter ocm han gärna ville få ur sig....
Han var 8 år eller nåt liknande och verkade tycka det var troligt att en häst kunde hoppa hinder på 6 meter.
Snälla, var tyst.
Han tyckte även att instruktörens hinder var "ojämna".
Åh, tyst unge.
Just det, han var ju aaaaldrig rädd när han hoppade.
Kul för dig, snälla tyst!!

Meningen var att man skulle våga hoppa lite mera och lite bättre men när en av tjejerna trillade av mitt framför ögonen på oss så kände jag bara att min hinderrädsla har kommit för att stanna....
Jag väntar på dagen så jag ligger i backen...

Något som irriterar mig (och jag vet ej varför) är när tjejer spelar "tröga"
Snälla, varför gör man det? Finns det nån mening med det? Sänk gärna ner andra tjejer eftersom det är lätt att dra alla över en kam.
Teorin är:
-Killar gillar att ha övertaget och framstå som lite smartare.
-Killar tycker det är "gulligt" med lite småtröga fruntimmer.

Nu har jag fått det bekräftat att killar faktiskt kan upptäcka detta spel vilket jag inte trodde som i sin tur har lett till att jag ibland har idiotförklarat vissa killar.
Lär er spelet.
Nej, jag är inte Einstein men jag vill inte heller bli förknippad med en badboll.
Tack lrs för bekräftelsen.

Glöm inte ballar av stål!

/Haua

Mmmmmmm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0