På begäran....


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4.
Vad står det?
-Vill du prata så finns jag här, sa Bodil och kramade lätt hennes arm...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skärmen

3. Vad såg du senast på TV?
Doctors, handlade om tjocka människor, inget för mig.



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Åtta kanske?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Katterna, datorn och trafiken

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick ner till tvättstugan

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
En massa bloggar, syrrans, spättans, annas, fotbollsfrun mfl!

8. Vad har du på dig?
Dieselpants och en stickad tröja

9. Drömde du något inatt?
Något sjukt och förvridet om jobbet säkert....som vanligt.


10. När skrattade du senast?
När jag pratade med syrran nyss...


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Eh, ingenting faktiskt...pinsamt.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja, en äkta cameltoe..



13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt ok faktískt =)


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Rolemodels med emme och jejjen

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Hus vid havet, massa kläder och dela med mig en slant också...


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Kan döda en garderobsblomma på bara några dagar....


17. George Bush?
Passé

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
LovaLi kanske....Jesus om det blir en pojk. Nä, Bubi förresten...

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
oh, ja....gärna i värmen utan att behöva arbeta...

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
äntligen kommer du....typ...

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frå

gor?
Anna, Linda, Emme och Matilda

Min lilla murvla!!

/Haua


Kommentarer
Postat av: Ida

Tjenis, gött att du snabbt följde min uppmaning, hehe :)

2009-03-16 @ 21:44:50
Postat av: Bybbe

Ui kackadui!! Hon e min när ja kommer tillbaka, tack o bock!

Jag ringde dig idag, lite sent tror jag. Inget svar... Skulle framkalla foton till Mufasa (hans födeseldag idag)

Butik 1: Uppgradering av fotolabbet, stängt.

Butik 2: Fotoansvarig sjuk, stängt.

Fixade det till slut. Men skulle ju ringt er vid 7 tiden, det blev runt 8 halv 9 istället. Nåja, bättre lycka att få tag på Jesus och den vise mannen nästa gång.

2009-03-17 @ 20:40:44
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0