Problem

Godis är ju riktigt gott. Jag går ju aldrig upp i vikt men tänderna trillar väl ut snart.
Vissa saker kan man ju bara äta när ingen tittar på.

*Hockeypulver-detta gudomliga pulver som ligger i en liten ask som ser ut som en hockeypuck såklart. Hur äter man det utan att se ut som man är 5 år gammal? Det äts i hemlighet, jag fick en ask när jag fyllde år. Den är slut.

*Klubbor- känns också väldigt barnsligt att gå runt och sutta på. Jag kan göra det men det känns inte ok. Men hur stor är inte lyckan när man får en snusklubba med extra mycket pulver i, så där mycket så man sätter i halsen. Icke att förglömma är dom goda fantomenklubborna som fanns när jag var liten....kommer ni ihåg?

*Pez- nu kan man ju som tur är köpa enbart dom där sockerpillerna utan att det medföljer nån töntig figur men innan refillpaketen kom hade man ju problem. Jag fick slänga Homer, Långben och Kermit för efter jag fyllt 10 är var det inte lika kul att fylla figurerna med godis.

*Godishalsband-hur gott som helst men supernördig att går runt och äta på. Se nedan för den vuxna varianten...

Se hela bildenSe hela bilden

Växa upp nån gång kanske?

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0