Snopet.

Kvällen har tillbringats på karlbergs i staden--------> tjejkväll. Det var bilkö in dit....helt sjukt. Är det nåt som är gratis?

Trevligt sällskap (Anna, uraninköpare) hade jag och man kan säga att jag gick plus ikväll.
Mitt bland alla bilar trängdes 250 tjejer/damer/tanter. Vi inledde med en tipspromenad där vi föll på bilfrågorna och en hel del andra frågor också.
Trots detta lyckades min lapp dyka upp i utlottningen av ett presentkort på friskvårdshuset. Hur passande är inte det? Jag som fullkomligt ääälskar träning. En hel månad blod, svett och tårar.
Mest längtar jag efter "sillvästmaskinen"
Beach 2009 kommer bli verklighet.

Ett minus var en del av de sura mannekängerna, det var inget pepp alls.

Min ångest visste inga gränser då jag såg alla bilar och alla människor. Jag kom direkt efter en ansiktbehandling. Har man varit på ansiktsbehandling vet man vad det innebär.
-Inget smink what so ever
-Rödmosig och rödprickig
-Blank

Vad passande det är att dyka upp på tjejkväll där alla andra är spacklade, finklädda och mingelredo med ett ansikte flottigt som en stekpanna men lika tomt som en omålad tavla.
USCH.
Men i de starka strålkastarljusen där inne så glömde jag bort det där ett tag, sen började tidningarna dyka upp och sen la vi märke till alla filmkameror överallt.
FUCK.
Kändes som en sport att gå och undvika att bli tagen på bild.
Intervju är inte att tänka på bara.

Imorgon ska jag kolla tidningarna noga, finns det bevis så gör det.

Väldigt trevlig hade vi i alla fall! Och jag har inte köpt nån bil...
Synd att man missade våffelkalaset med bilpoolen bara =/

Jag lider med alla  er som har problem med ryggen. Fy f-n vad ont jag har för tillfället.
Självklart beror det på ridningen.
Yes, höll på att flyga av igen.
Jag hade publik vilket gjorde mig skitnervös.
Sen kollade vi på gruppen innan där peroner flög av, hästar vägrade och ryttare hamnade på halsarna mest hela tiden, det är ingen bra uppladdning för en nervös själ.
Min häst kutade runt som om den vore drogad. Helt kär i alla hinder och ville bara springa hela tiden.
Efter tredje omgången över hinderna så hände nåt, fråga mig inte vad men jag låg över halsen på hästen IGEN.
Därför är min rygg nu helt sträckt pga adrenalinet, skräcken och den häftiga rörelsen.

Det roliga är efteråt när alla äldre damer kommer fram till mig och berättar hur läskigt det ser ut och frågar om jag är ok.
-Jodå, ännu en show av Fröken Östrogen. Jag är ok, men min kropp skakar så jag hackar tänder...

Nån dag kommer jag ligga i backen och det beror inte på arga hästar utan allt är mitt fel. Ingen kordination, ingen balans och sen nerver som asplöv. Då blir det så.
Trots detta problem varje gång så tycker jag det är kul. Moget Hanna.

Imorrn är det massage på schemat, ledig från jobbet! Ska även få fotvård så...ja...det kan bli en riktigt bra dag.
Syrran ska förmodligen komma också och sova över, hoppas katterna uppför sig.
Hon påstår att jag ska öva tills matilda bybbe östergren kommer hem i höst och bor här hemma i åskis.
Jo, hon kanske har rätt.
Känns som att åskis inte har så mycket att erbjuda jämfört med San Fransisco?

Kolla in ägget i hamnen...den ansvarige har fixat till det riktigt fint. Tack Bobban.

/Haua





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0