Söndag.

Utarbetad försökte jag sova ut. Men min inre klocka tickar i samma takt som en pensionärs klocka.
Efter klockan 8 kan jag icke sova mera. Idag tvingade jag mig själv, övervägde att limma ihop ögonen för att få några minuters sömn till....somnade om ett tag till i alla fall.

Jag har varit på inspektion i Annas hus idag, jag godkänner alla renoveringa hittills. Mycket bra jobbat. Stilfullt! Tog en fika och uppdaterade oss lite om barn och annat.
Ja, 3 OKG:are tog sig en liten söndagsfika helt enkelt....

OKG, det ligger en tydlig 10-årsförbannelse över bygget. Dödsfallen inträffar -79, -89, -99 och nu 2009. Jag fick gåshud när pappa ringde och frågade om jag visste något....han är ju en texttv-junkie så han såg väl nyheten ganska snabbt.
Får se vad morgondagen har att ge. Vet vad det kommer pratas om i alla fall....känns inte så kul.
Förhoppningsvis får man mer info imorgon. Hoppas mina kollegor slapp se eländet.

Lägger ut lite kort på biltvättandet idag. Jag tycker det är kul.
Jag kan även:
-fylla på/kolla olja
-pumpa däcken
-fylla på spolarvärska
-byta glödlampor (tror jag, sist fick jag hjälp på macken)
Behöver man kunna mer?? Byta däck förresten....men det finns ju ögonfransar faktiskt.

Haha, skönt att man är så himla självgående!

Fatta att 83 % av oskarshamns befolkning skulle tvätta bilen idag....KÖ.


Efter en dags terrängkörning. Eller en hel vinter utan tvätt....välj själva.


Tack gud och jesus för att jag föddes lång så man når överallt.....

Jag har ALDRIG sett en tjej tvätta bilen. Waz up girls? Det är roligare att tvätta bilen än städa toaletten, lovar!

Eftersom jag jobbade 15 timmar igår så missade jag allt vad melodifestival heter och även en rolig fest verkar det som. Nä, men jag hade kul med mitt ångläckage, jättekul.
Nu är min enda helgdag till ända

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0