Bo i en grotta?

Jag har varit sjuk.
Nej, bloggtorkan beror inte på sjukdom, endast ett struligt internet som vägrar fungera mer än tre minuter åt gången.

När jag var hemma från jobbet, hela två dagar så kollade jag en del på tv. Det enda jag minns från feberdimmorna är en intervju med en tjej som heter Maninna.
Hon bor i en hemlig grotta på gotland från maj till oktober. Hon ser normal ut, har tre barn och är gift men vill hitta sig själv under sommaren så hon blir grottmänniska.
What??
Min fot vill kliva över till de nedlåtande folket som ogillar människor som sticker ut men samtidigt är jag imponerad av henne.
Fuinkar det för dom så go for it. Hon skadar ju knappast nån i sin grotta. Den superhemliga grottan.
Till att börja med bodde hon i ett träd i visby. Speciellt när hon hälsade på vänner. Då ville hon inte bo med dom utan sov hellre som Bagera i ett träd i utkanten av stan....

Jag har varit på en underbar spa-helg med trevligt sällskap. Fick en mycket bra massör som totalt dömde ut min nacke. Han hittade 7 knutor. Inte undra på att man har ont i huvudet ibland.
-Du bär runt på mycket småbarn va? Är du småbarnsförälder?
-Eh, hell ye hahahaha.....nä, jag har två katter.

Han kunde inte begripa vad jag gör med min nacke för att få den i detta tillstånd men jag måste fixa den om jag inte ska bli stelopererad inom 10 år (typ)
Jag letar för fullt i stan efter nån riktigt massör. Det ska göra ont.

Dags att kurera sig, nu har sustembolaget öppnat.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0