Hur får man till det?

Inatt drömde jag att mitt arbete låg i thailand. Jo, det låter ju som en önskedröm...att producera el mellan elefanter och palmer och trevliga urinvånare.
Men O1/O2 låg på en ö och O3 på en annan och mitt jobb var att simma med tvätt mellan dessa två öar. Stora luftfyllda säckar med karlsonger och annat trevligt.
Sen hittade vi en kulvert där man kunde krypa mellan öarna utan att blöta ner sig men det var väldigt trångt och skitigt och jag drabbades av panik.
Så jag simmade. Ja gud, vad jag simmade.
När jag inte jobbade låg jag på "stranden" med bilpoolen och matilda. Fast stranden var en uppbränd fotbollsplan. Bobban var klädd i träningsoverall hela tiden och hängde i djunglen, Lasse var bakfull och låg på det blommiga täcket och sov och Janne var på dåligt humör för att dom inte sålde glass.
Matilda solade heeela tiden och var näst intill svart.
Sen *POFF* så simmade jag igen.....

Drömmar kan ju vara ren underhållning.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sola, det e fint det! :)

du har en kenyan i dig med löparförmågan, jag fick kenyanhuden.

2009-05-16 @ 22:32:44
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Fikakungen

Hahaha önskar jag kom ihåg vad jag drömmer, det verkar kul:)

2009-05-17 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0