Ser ni?



Häckningstiden har börjat.
I ur och skur sitter dom här.
Jag hade fel, det behöver inte vara sol för att dom ska trivas.

Kortet är urusel kvalisort, jag vet. Men det är ett äkta paparazzikort. Jag smygtog det.
Men innan jag gjorde det lyckades jag slå kameran mot fönstret och ta ett kort med blixt. BRA! Det drar ju inte uppmärksamheten till sig.
Hej hallå, här är jag!! Knack, knack, jag smygtar kort på er!!
Då ställer sig den ena människan upp med armarna i kors och stirrar ont upp mot mig. Typ en mucka-duva?

Jag bytte anfallsvinkel, gick till gästrummet och brände av en film eller två. Som ni ser på deras kroppsspråk så är dom intet ont anande....lugn råder i flocken.

Synd om jag hade skrämt bort dom....

/Haua

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hanna - det stämmer du bör skriva en bok! Var får du allt ifrån? Ska bli kul att se dej live på fredag!

Kramar Mia

PS Visste inte att jag hade lyckats att skicka kommentar till dej. Pappa Tomas och jag har samma bekymmer - det där med internet, blogg - inte lätt

2009-05-27 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0