Fegt.

Idag blev min kropp knådad av den något hårdhänta josefin. I vanliga fall lägger hon sin kroppstyngd på folk men på min arma kropp kan hon bara använda sina armbågar. Fattar ni hur slut jag är? De obefintliga musklerna gör inget annat än plågar mig.
Dags att börja vardagsstretcha och släppa tv:n.

Har även besökt solarieholmarna. Helöa 16 minuter ägnade jag åt att ligga i min egen svett och fundera på hur stora alla prickar kommer bli på kroppen. Under denna stund ringer en telefonförsäljare till mig...på min mobil då va. Ni fattar?
-Hej, jag heter fabian och bla blablablablalaalllaaaa och undrar om du är intresserad av 2 nr av "I form", gratis alltså.
-Va? Eh, ok då. (Man tänker ju att gratis är gott.)
-Jamen va superkul! Vet du vad? Jag kan även skicka med ett set med exklusiva japanska kockknivar! Bra va?
-Jodå. (jag lagar ju massor med mat)
-Kostar endast 79 kr. Jag bjuder på frakten!
-Mm.
-Kanon Hanna, då messar jag ett bekräftelsemess om det vi har pratat om, trevlig kväll! Hejdå!
-Eh, detsamma...hej.

Men hallå? Vad fan hände? Ska jag skylla på fläkten i solariet eller vad? Tackade jag just ja till nåt skit? Jag är tydligen väldigt svag och bokstavligen blottad när jag ligger i ett solarie.

När bekräftelsemesset kommer tre minuter senare så är det ju bekräftat.
"Tack för ett trevligt samtal. Hoppas du kommer njuta av dina nummer av Illustrerad vetenskap.
WTF?

Jag ska hänga upp tidningarna på väggen och kasta mina japanska köksjäkelknivar på dom.

Blir så trött på mig själv. Faktiskt.

Hej Greys!!

/Haua


Kommentarer
Postat av: Mia

Vet precis var du har fått dina anlag för shopping per telefon - från morfar! Han köpte ju bantarpiller för att damen i telefon hade så len röst.. Kommer du ihåg? Tänk va lärd du ska bli efter alla illustrerad vetenskap - det är ju risk att man glömmer och avbeställa efter gratisnumren...

2009-11-19 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0