Jo Mia....

Morfars blod pumpar i mina ådror. Han var en tacksam kund och jag fortsätter att vara det i samma anda! Mitt knep är ju att jobba som bara den så att utrymme för handel aldrig finns.
Därför sitter jag nu i rävsaxen, måste köpa nåt till pappa. Hur hamnade detta på min lott? Jag har totalt tappat min shoppingtakt.
Det går faktiskt väldigt trögt.

Pappa, vad önskar du dig??

Här följer lite bilder från det verkliga livet:

Det var kul att träffa Linda eftersom hon hade vuxit om mig...

Här dricker Ida den sista dödsstötgroggen samtidigt som vi letar efter two girls in a cup.

Här är Ida väldigt glad över att träffa Mackan. Vilken surprice!

Jag måste bege mig ut i SOLEN och köpa saker till far. Annars vågar jag inte anlända till kolonigatan. Risk för utebilven stek med ärtor och gelé.

Helgens schema för mig:

Jobba ikväll, kommer hem mitt i natta.
Lördag: Klippa barret och sen blir det Ida-besök :)
Söndag: Återhämtning och stek och kalas och jubel och klang. (om jag hittar en bra present vill säga)

/Haua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0