På väg upp.

Ibland dippar man ju. Inte chips utan rent känslomässigt. Nu känns allt bättre. Jag är inte mer än människa och i den situation jag är i nu så har jag inga skyldigheter gentemot någon.
Dags att jag börjar leva mitt liv och slutar släpa på gammal skräp.

Afterwork igår som återigen blev väldigt lyckad. Vi börjar kunna det här nu. Hemgång kl halv ett för min del pga det blöta intaget. Vaknade inte förrens 13.00 idag så man kan ju säga att jag har sovit ut.
Missar förmodligen på fredag då eftersom jag jobbar eftermiddag ett tag framöver. Ajaj.

Lugn lördag för min del med trevligt häng.

Imorrn tar vi nya tag. Tack till alla som på ett eller annat sätt hört av sig angående föregående inlägg. I´m fine :)

/Haua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0