Välkommen tillbaka?

Idag är dagen då man ska fira män som har lyckats använda sin penis på ett bra sätt.
Jag är skapad av en paketgris. Pappa älskar paket.
Pappa ringer innan jag kommer för att försäkra mig om att han kommer få paket. Han vill gärna veta hur många.
Idag var han väldigt bekymrad över att han bara hade hittat ETT paket i lägenheten som Emme hade gömt i en garderob.

-Nu har jag hoppet till dig Haua, har du hela bilen full av paket?
-Får jag inte komma annars eller?
-Jooo, visst men....


Faktum är att jag har lite potentiella paket i bilen. 20 flaskor duschcreme, 20 deodoranter, 3 skumsnippor och en solstol. Jag har varit på mitt livs första auktion, ren och skär underhållning!
Nu kan man ju undra varför jag ropade in detta? Går man på auktion utan att ha siktet inställt på något speciellt så kan man ju tydligen komma hem med vad som helst...
Jag rekomenderar det. En söndag i världsklass. Ingen baksmälla, pengar på fickan, trevligt sällskap och en god kopp kaffe.
Det finns så många intressanta människor. Det finns såna som kan sin sak och det finns dom som är köpgalna och det finns dom som bara vill äta mazarin och kolla på folk. (jag)
Vi gjorde ett försök att ropa in ett läckert askfat som som satt i knät på en apa. Fulsnygg. Grönt fat med aparmar omkring sig. Fatet gick tillsammans med lite annat krafs för typ 900 spänn. WTF? Jag gick fram till den rödmosige herren som vann apan och erbjöd honom 200 spänn för den.

-ALDRIG.
-Men snälla, det är min första auktion. Kan jag inte får köpa den? (hade valpögon och darrade på läppen)
Då ställer han sig fem centimeter från mitt öra och viskar:
-Den är värd 5000.
Holy shit. En dyrgrip alltså. En ful apa? Hade jag aldrig kunnat tro.

Ihärdiga läsare, nu har jag hämtat min nya skärm. Nu kanske det blir blogga av igen.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Loppan

du kunde sagt till så kunde du fått låna en skärm, jag har så mycket skräp i min källare att jag skulle kunna bygga ett rymdskepp!

2009-11-08 @ 21:58:10
Postat av: Ida

Min pappa fick inte ens paket, bara en puss på kinden :)

2009-11-10 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0