100.

Så många inlägg har det blivit. Det ska jag fira med chips och dipp.

Det tog tre försök att logga in på bloggen. Fick starka misstankar om att AP kanske hade hackat mitt lösenord och skulle börja producera lite falska inlägg här också.
Men sen gick det och det förblir mina ord i denna blogg. Bytte lösenord för psykologiskt lugn.
Problemet är att ungbytingen besitter en egen blogg där JAG hängs ut titt som tätt.
Igår pickade hon på min "hobbymatta". Mattan som finns utanför lägenheten bakom dörren där jag förvarar ridstövlarna, golfskorna, fotbollsskorna och mina svampplockestövlar med bröst på.

Vad är det för fel att ha en sån?

Mina hobbyskor tar inte upp en massa plats i lägenheten. Utåt sett verkar jag ju vara väldigt aktivt också. (Ye right)
Nu ligger hobbycarpet ute med bild och förklaring. Mest en idiotförklaring för mig.

Vill bara anteckna hur fort veckan har gått. Massor att göra på jobbet. Massor att göra efter jobbet. Massor att göra under natten. Ni vet, prata och gestikulera lite.
Frågan är när man ska bli utvilad?

Riduppdatering:
Än har jag inte trillat av. Jag har en ny favourithäst. Använder fortfarande fegvästen utifall att jag hamnar under en häst. Det finns två nya kattungar i stallet som alla hästar är skiträdda för.
Samma tid, samma kanal är det ridning.
I tisdags gick det inte bra. Och nästa vecka är det hoppning. Igen.

Loppan....är det du mallull? Visst? AP undrar....

Och tack för alla kommentarer! Hjälp mig med ett system så jag kan svara på dom på ett bra sätt....ska det vara i inlägg eller ska jag också kommentera?

/Haua

Kommentarer
Postat av: Tilly

Hobbycarpet är som gjord för att pickas på!

Klåpare.

2009-10-08 @ 22:31:17
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Loppan

stämmer bra det haua :) , det var ju trots allt du som kläckte ur dig det haha :D

2009-10-09 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0