Problem?

Om någon under några som helst omständigheter INTE vill bli nämd i detta forum så får man säga till. Jag gör inget utav ondo. Vill man inte visa sitt tryne så säger man också till.

Familj göre sig icke besvär att klaga över reklam. Vi har inget att skämmas över.

Jag kanske vinklar saker och ting så det låter knas men faktum är att allt jag skriver är sant. Direkt och färskt från kolonigatan i Kalmar. Det kan inte bli fel.

Sen är min oskuld tagen på fejsboken. Min AP gick in och skrev en kommentar angående lördagen:

tur att jag har tävlat i bugg så jag fick visa mina skills igår :) ägde heeeeela dansgolvet!!

Men åh, människor!! Skulle jag ha skrivit den kommentaren?? På allvar?? Men herregud vad kommentarer jag fick. Folk trodde på det. Folk pratade om det på jobbet.

Jag är numera FACERAPED. Det känns. Men så är kriget i tomteskogen startat också. Här ska knäckas koder till diverse inloggningar. Basta, pronto och illa kvickt.

/Haua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0