Visning.

Idag är det visning på mitt hus.
Jag vill dit och kolla på alla onda människor med feta plånböcker och tummar på rätt ställen.
Jag vill framkalla spökljud så att ingen vill bo där.

Mäklaren svarar inte. Det är allvar gott folk. Jag har ringt. Han har väl fullt upp med att visa huset för nån perfekt familj med bulle i ugnen.

Bittert! Men lyllos dom såklart.

På hallmattan idag låg skivan. Med mina egobilder sen i somras i dragskär. När jag var sminkad till tänderna och låg och frös i vattenbrynet bland badande tyskar.
110 utvalda pics.

Den här:

Jag fryser. Här badar jag för andra gången 2009.

Jag fick 109 bilder till. Tack snälla! Nu ska jag sitta och picka på mig själv och vara riktigt hårt självkritisk.
Jag är jättenöjd. Och tacksam.

Kan inte mäklaren ringa snart?

/Haua


Kommentarer
Postat av: Helena

Så fin du e! Såg bilden å tänkte på din mamma, hur lik du va henne. Såg henne i dig :) hoppas du inte tar illa vid dig att ja skriver så. Har så många minnen av dig å speciellt din mor, från förr. Jag kände mig alltid välkommen hemma hos er:) Ville bara säga det! ;) Kjams Helena

2009-10-13 @ 00:31:52
Postat av: Nilla

Vilken snygging!/Kram Nilla.

2009-10-13 @ 12:02:35
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0