När man tänker till...

Tvätta duschdraperi är ju ett gissel.

Jag har två, en fiffig lösning till ett konstigt badrum.
När jag tog upp dom från tvättstugan vankade jag av och an i lägeheten och funderade på VART jag skulle kunna hänga upp dom för torkning.

Tja, till vilken nytta? Det tog mig tre minuter innan jag kom fram till att bästa lösningen vore väl ändå att hänga dom där dom ska vara?
Tänka tänka tänka. Ibland går inte hissen ända upp.

Jag drar mig för att logga in på bloggen när inläggen har sinat. Ihärdiga besökare varje dag utan belöning. Jag förtjänar inte läsare egentligen. Tur att detta är inte my dayjob.
Då skulle jag vara fattig.

Nu väntar idol och cheesecake. Har gett ut receptet till syster som faktiskt fyller år idag, arma barn.

Pappa pratar i telefonen, planerar kräftfisket imorgon och fläskkorvskoket på lördag.

-Jau kaöper kav mä brööö å taur mä te fesket, säger far.
-KOOOOORV heter det, säger emme.

Igår var jag på massage. Min trasiga kropp fick sig en sån omgång att hälften vore nog. Nästan så tårarna kom. Alla knutor dog och jag fick höra att jag hade hög smärttröskel. Det tar jag som en komplimang. Eller?
Ingen crybaby alltså.

/Haua

Kommentarer
Postat av: jtb

Välkommen tillbaka till bloggen. Du har varit saknad.

2009-09-19 @ 12:19:53
Postat av: m

Rolig och trevlig blogg!

2009-09-19 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0