Ingen skillnad.

Tänkte skriva ett muntert inlägg om att jag inte ska blogga på ett tag för jag ska resa bort. Vad är skillnaden? Jag bloggar ju inte merför att jag är hemma.

Sitter på malmö centralstation bland de hemlösa och väntar på det svindyra tåget till CPH. Tandvärk och ryggvärk men vem bryr sig om sånt när klockan är 5 på morgonen och fåglarna kvittrar?

Mot London baby!

Jag hoppas i mitt stilla sinne att vädret duger för annars kommer jag frysa ihjäl. Eller finns ju lösningen att handla på sig lite kläder...ska väl inte vara så svårt? Jag fick ju shoppingtorka i NY så Matilda var tokig på mig.

-Ta i plaggen!!
-Prova nåt!!
-Jag får panik!!
-Men köööp!

Vad som hände vet jag inte med shoppandet infann sig liksom aldrig. Nu är det en ny stad och affärer. Skärpning!

FastLondon är nog inte sig likt utan Linda, Ida och Eva. Det var tider det ;)

Araova.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Ida

Men stumpan!

Nästa gång får vi åka tillsammans, och då får vi bo på snajsigt hotell istället, med roooomsörvice, så du kan vara förkyld i en bekväm säng åtminstone... :)



Snart är det Bulgarien!

2010-04-19 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0