Jodå.

Jag är här. Jag kanske inte är vinden som blåser i ditt hår men nog är jag här allt.
Bloggtorka är en sjukdom.
Helst skulle jag vilja ha en sladd kopplad från hjärnan så allt jag tänker skriva printas ner direkt i bloggen.
Inget starta datorn, logga in och formulera sig.
Bara pang på, rått material direkt från my brain.

Detta fenomen kanske kommer bli verkligt när jag är förmultnad på kööörkgårrn.

Mitt liv är inte händelselöst alls. Det är bara det att steget till bloggskrivande är långt av nån anledning.

Så himla tråkigt när jag får sån respons på de ynka ord jag skriver.

Nu ska jag inte lova att skriva mer. Jag ska såklart inte lägga ner bloggen, bara acceptera att det är som det är.
Kanske skulle börja twittra istället?

Kan säga att min rygg som vek sig av all snöskottning i vintras numera är rätt bra. Tog mig till kiropraktorn som gav mig ett rejält rassel i ryggraden. Otäckt men ack så bra. Två knäck sen är jag ok. Var rädd att bli förlamad först men det gick vägen. Hade låsningar i bäckenlederna och inflammation (stavas det så?).
Tre ipren om dagen sen är jag bra.
Trots att jag misskött mig och ridit och burit sommardäck. Allt jag inte fick.

Nu blire öl.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå där gammelsmurfen!

Tänka sig att man bara kan knäcka tillbaka ryggen så är allt ok... coolt ;)

2010-04-25 @ 10:11:37
Postat av: El Loppo

Dig tar man inte kål på i första taget :) du verkar övervinna alla stridsskador som du åker på :D, därför är du välkommen att slå en plignal om du skulle få för dig att vilja hjälpa till med att slänga upp och inreda Mi casa du har ju trots allt en av ohamns snyggaste lägenheter.



Ciao Bella

2010-04-25 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0