Paket!

När jag kom hem stod det ett paket utanför dörren. Jag var förvarnad.
En liten försenad grattispresent från USA.

Armband, halsband, ringar, diadem och rynkkrämer.
Jag rev och rev och det tog liksom aldrig slut. Ok om hon hade skickat ett halsband och ett armband, inte tre fyra stycken av ALLT.
Hur mycket som helst, det tog liksom aldrig slut.
Lycka.
Ingen karl i världen kan förstå lyckan med en näve full av krimskrams.
Tack Linda!!

Idag bad jag om en utvärdeing av min bilkörning.
En ense jury sa: du kör för nära andra bilar.
Bra, ärligt och nåt att jobba med. Efter tolv år bakom ratten kanske man ska börja sträva efter perfektion i sin bilkörning.
Eh, ye right.
Än så länge har jag inga fortkörningsböter om man inte räknar med den på motorcykel. Jag betalade inte och jag körde inte så nä, det räknas inte.
30 stycken parkeringsböter och en krockad bil. Där ligger jag i dagsläget.
Inte så nära andra bilar va det ja....

Sa jag att knivarna har kommit? Dom där som jag skulle få som gåva om jag beställde tidningen må bra. illustrerad vetenskap har kommit i en strid ström, även en bok om livets början men inga knivar. Nu är tidningen uppsagd efter en hög av oöppnade tidningar och knivarna är här. SÅ billiga och fula. Tur ingen fick dom i julklapp som det var tänkt. Pinsamt hade det vatt.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Kepa

Tidningarna är ju hur bra som helst!

2010-04-28 @ 07:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0