Holabaloa.

Om jag lägger ut bilder på min misshandlade kropp får jag väl skylla mig själv.

Ja, min arm är trasig. Den blir inte bättre och nu har moster slagit på bongotrumman och kanske är det blodförgiftning.
Jag mår illa, jag fryser och jag är trött.

Googlade blodförgiftning och tyckte att ALLA symptom stämmer men så är det ju alltid. Hittade ett nummer som jag ringde, jourhavande sköterska dygnet runt.
Ett stockholmsnummer.
Lät ju som en bra grej men hon som svarade undrade ju varför hon inte fick upp några uppgifter på mig när jag angav mitt personnummer.
Hon trodde förmodligen att jag var en hemlös som satt under en bro med skänkt jacka från frälsningsarmen runt min sargade torso.

Näe....alltså...jag bor i småland. Bara undrade en grej om min arm å så.....eh...jag ringde kanske fel.

Hon var trevlig och hjälpsam och tyckte att jag skulle söka hjälp. NU. Alternativet är att sitta i en bil till västervik själv och det gör jag inte så jag tar tag i detta imorgon. Lovar.

Födelsedagen närmar sig. Yngre medelåldern.

Jag ska skriva en önskelista. Måste nog fundera ett dygn till. Nämde nåt om en parfym som jag gillar och då gastade syrran att det var det tråååååkigaste hon hört. Vad ska jag önska mig då? En shimpans?

Måste vila nu. Ska på surt möte imorrn på jobbet där komafaktorn är ganska hög. Kanske ska jag anteckna nåt istället för att skriva mitt namn med så många olika skrivstilar jag kan.

Önskelista kommer.

Nu går min arm och jag till sängs. Ikväll är det vänstern som borstar gaddarna.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0