Tillbaka.

Har haft en kalasvecka i uppsala. Trots snö och skittråkiga laborationer så har jag trivts.
Bytte hotell, finare hyrbil  och mat på goa restauranger.

Materialist, javisst.

Kommer hem till SNÖ. En sabla massa snö som ska forslas undan av mig så inte grannarna bryter benen när dom ska mangla lakan i källaren.
Jag brukar inte klaga på snön så mycket men WHAT THE FUCK? Har skottat mig sneryggad denna helgen. Skrapat handen mot väggen när jag i vrede har skyfflat mitt 510:e lass snö. Svettats och nästan tjutit för vad jag än gör här så klagar hyresvärden.
Ska nog leta annat boende. På allvar.

Uppdatering Dr Pan.


Så här se min handled numera ut. I måndag satt han en nål riktigt illa och förmodligen sprack ett blodkärl. Jag går runt och ser ut som en crackkärring som försökt göra av med sig men i kropp och sinne mår jag bra.
Har dock riktigt ont i min spagettiarm, lite anledning till att tårarna närstan kommer när jag skottar snö.

Kanske inte är bra reklam för kinesen. MEN, min rygg är bättre. Fick det bekräftat på massagen sist. Jag kan äta grönsaker utan att avlida i tarmvred och sitter här idag efter en go partykväll UTAN ont i huvudet. Har det hänt sedan 1900 bortnött?
Tror man på det kan det fungera.

Optimist, javisst.

Plikten kallar.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din arm ser ganska körd ut :P

2010-02-21 @ 13:53:00
Postat av: Loppan

Din arm ser ganska körd ut :P

Du får ju höra av dig om du behöver hjälp att skotta du har ju många vänner och kollegor i krokarna ;)

2010-02-21 @ 13:54:17
Postat av: Tilly

Kära Jesus. Jag sjunger "hallelujah, haaaalleluujah, hallelujah, hallelujah, amen!"

Ska man äntligen kunna gå ut svira med dig utan att du känns som sju svåra år dagen efter.

ÄNTLIGEN.

2010-02-22 @ 11:44:59
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är väl inte blodförgiftning du har fått av de där kinesiska nålarna!!! Se till att va rädd om dej - vi vill ha dej hel och ren på lördag morgon. Inget nattsudd på fredag, tack! Senast kl. 10.00 är det uppställning i Kalmar.

2010-02-22 @ 21:03:39
Postat av: Haua

Hoppas inte jag ska boxas på min födelsedag...eller spela tennis...eller bygga nåt...eller använda min arm överhuvudtaget :) Imorrn ska jag söka hjälp, lovar!

2010-02-22 @ 22:06:20
URL: http://haua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0