Storskogen.

Har tillbringat en helt otroligt fin dag i skogen med di motorgalne.

Ida tvingade upp mig före 11 för en gång skull. Bra Ida. Hanna gick upp vid halv 9. Vi åkte och handlade, fixade fika, tog på oss varma kläder och drog till skogs.

Precis vad jag behövde för att rensa hjärnan lite.

Solen sken och det var SÅ kallt men vad gör det? Hur många sådana här dagar får man uppleva egentligen? Kameran var med i vanlig ordning.


Redo med fikaväskan.

Råkade köra fast lite. Men bara lite.

Fika med de bästa.

Väldigt trevligt med få skador på fordon och personer. En bakaxel kanske gick eller var det nåt annat. Korvarna smakade prima där ute i skogen och kaffet och chokladen satt som en smäck.

Hur mycket dom än tjatar kommer jag A L D R I G köra ner min pärla i dessa lerpölar. Ok att jag har jeep. Men det är skillnad på jeep och jeep. Väl?

För övrigt har jag idag hört väldigt många klaga på väglaget. Vilket väglag? Jag är tydligen rätt bortskämd med min svarta gangsterbil med fyrhjulsdrift. LOVE. Vi tar oss fram som om det vore en het sommardag.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Haua!



Vem är det egentligen som äger fastigheten där du bor?

2010-01-03 @ 20:32:59
Postat av: Haua

Hej Anonym.

Han heter Mats Ekelund och bor i Kalmar. Vill du bli granne?

Malemo fastigheter AB. Han har många fina lägenheter.

//H

2010-01-03 @ 21:12:31
URL: http://haua.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Ja, jag vill bli granne! Lägenheterna verkar fina i kåken. Får se om något ledigt dyker upp. Tack för infon.

2010-01-04 @ 18:31:46
Postat av: Haua

Men vem är du? Känner jag dig? Gör jag det så underlättar det massor. Han frågar alltid om personer som ska flytta in :)

2010-01-04 @ 19:08:38
URL: http://haua.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hej igen!



Nej, vi känner tyvärr inte varandra. Råkade subbla över din blogg och fastnade. Då såg jag bilden på "kidsen" som satt på taket, och då förstod jag ungefär vilken kåk du bodde i. HB-huset verkar ju läckert och letar själv boende i stan. Därför min fråga.



Känns lite "stalker-varning" på mig själv, men va fan. Man måste ju fråga. ;-)



/Andreas

2010-01-05 @ 16:49:38
Postat av: Tilly

Hannas blogg goes matchmaking site.

2010-01-05 @ 19:37:34
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0