Min sociala sida.

I detta nu går det inget vidare på jobbet. Lite strul med O1:ans turbin men no worries, lampan går att tända ändå.

Jag fick jobba övertid i måndags och då ingår en taxiresa hem till bostaden som tack för att man har offrat sig.
Jag sprang i ösregnet till den väntande bilen, ja det liknade en film.

Nånstans i början av resan kände jag att kemin mellan mig och chauffören var sådär. Det är helt knäpp tyst i bilen. Sånt tål inte jag. Jag blir nervös och stressad så jag gör ett försök att vara social. I detta läget kan man säga vad som helst, prata om väder funkar ju alltid.
Vad säger jag?

-Är vindrutetorkarna automatiska?

-Ja.

-Ok.

Sen var jag tyst hela vägen till Lilla Torget. Han också.  Jodå, så att så är det.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Bertil

Grattis! du klarade löpningen and the running in the rain. Coll T-Chiiiit tårarna trillar.

Trevlig helg Hannan.....

2010-06-11 @ 07:12:22
Postat av: Zandra

Ha ha ha ha!!! Du e ju klockren!!!

2010-06-18 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0